Onag

 

 

Da bi upravičili porabo odobrenih sredstev je treba načrtovane aktivnosti tudi dejansko izvesti, pripraviti poročila in zahtevke.

 

Koordiniranje in upravljanje v projektu načrtovanih aktivnosti je nujno potrebno za uspešno izvedbo projekta. Na ta način se lahko prepreči morebitne napake, ki se odkrijejo šele po zaključku projekta, pri reviziji in lahko v skrajnem primeru vodijo tudi do vračila že prejetih sredstev.

 

 


 Naš namen:

 

Zmanjšati obremenjenost strokovnjakov, ki sodelujejo v projektu z aktivnostmi vodenja projekta, zaradi česar se lahko posvetijo vsebinskemu delu, ki predstavlja dodano vrednost za prijavitelja.

 

 

Aktivnosti, ki jih izvajamo:
  • priprava akcijskega načrta,
  • koordiniranje administrativnih in finančnih delov projekta med partnerji,
  • nadzor nad izvedbo projekta,
  • izvedba evalvacij projektov,
  • izvajanje komunikacijskih in diseminacijskih aktivnosti.

 

Zagotovite si kakovostne storitve na področju razvoja projekta, priprave poslovne in investicijske dokumentacije, uspešne prijave na razpise ter vodenja projektov.

 

Želite ponudbo?

 

Prijavite se na brezplačni uvodni sestanek.

 

T: + 386 (0)51 728 323

 

E: info@onag.si